An Chreatlach Naisiúnta Cailíochta d'Oideachas na Luath-Óige
Má táthar chun acmhainní a eagrú agus a bhainistiú go héifeachtach, tá gá le comhaontú scríofa maidir le fealsúnacht agus, mar thaca leis sin, polasaithe agus nósanna imeachta, a chuirtear in iúl go soiléir, chun cleachtas a threorú agus a mhúnlú.
Comhpháirt 10.1 | Comhpháirt 10.2 | Comhpháirt 10.3 | Comhpháirt 10.4 | Comhpháirt 10.5 | Comhpháirt 10.6 | Comhpháirt 10.7
Comhpháirt 10.1 - Tá ráiteas nó sraith ráiteas cuimsitheach leagtha amach ag an suíomh a dhéanann cur síos go soiléir ar an bhfís, ar na luachanna agus ar na prionsabail atá ina mbunús don tseirbhís, agus ina n-inspioráid do gach gné dá cleachtas.
Deis Mhachnaimh
10.1.1Cad iad na gnéithe riachtanacha is cóir a áireamh i ráiteas fealsúnachta do do scoil?
Smaoinigh ar: (m. sh.)
Comhpháirt 10.2 - Tá réimse polasaithe agus nósanna imeachta taifeadta go soiléir ag an suíomh a chuimsíonn gach gné de chleachtas sa suíomh. Forbraítear iad seo agus cuirtear in iúl go cuí iad do na páirtithe leasmhara go léir.
Deis Mhachnaimh
10.2.1Cad iad na polasaithe agus nósanna imeachta atá i do scoil?
Cén dóigh a bhfaigheann tú dearcaí agus ionchur na bpáirtithe leasmhara uile i bhforbairt na bpolasaithe agus nósanna imeachta? Féach 4.1
Smaoinigh ar: (m. sh.)
Cén dóigh a gcuireann do cháipéisí ar pholasaithe agus nósanna imeachta cleachtas in iúl don scoil?
Smaoinigh ar: (m. sh.)
Comhpháirt 10.3 - Láimhseáltar acmhainní airgeadais taobh istigh den suíomh go hábalta, éifeachtach agus ar chuma a dhéanann cinnte de go mbíonn an tseirbhís inmharthana.
Deis Mhachnaimh
10.3.1Cad iad na córais atá ag an scoil agus, nuair is ábhartha, ag an múinteoir chun a chinntiú go bhfuil na taifid airgeadais cruinn agus coinnithe go maith?
Smaoinigh ar: (m. sh.)
Cad iad na próisis a úsáidtear chun staid airgeadais na scoile a athbhreithniú?
Smaoinigh ar: (m. sh.)
Cén dóigh a gcinntíonn do scoil go bhfuil an t-eolas agus scileanna riachtanacha inti le leanúint de bheith inbhuanaithe ó thaobh airgeadais de?
Smaoinigh ar: (m. sh.)
Comhpháírt 10.4 - Tugtar meas, taca agus spreagadh do gach duine fásta sa suíomh ina rólanna agus ina bhfreagraíochtaí faoi leith.
Deis Mhachnaimh
10.4.1Cad iad na próisis atá ann chun a chinntiú go mbaintear amach agus go gcumhdaítear cearta múinteoirí/aosach mar fhostaithe?
Smaoinigh ar: (m. sh.)
Cén dóigh a gcinntíonn an scoil go mbíonn mionteagasc iomlán ag gach múinteoir/aosach ar a rólanna agus freagrachtaí?
Smaoinigh ar: (m. sh.)
Cén dóigh a léirítear meas agus a dtugtar tacaíocht mhothálach do na múinteoirí/aosaigh atá ag obair sa scoil ar bhealach atá deartha chun iad a spreagadh agus a mholadh? Féach 14.1
Smaoinigh ar: (m. sh.)
Cad iad na deiseanna atá curtha ar fáil do mhúinteoirí /aosaigh chun pleanáil agus chun a bheith bainteach in oideachas, oiliúint agus forbairt ghairmiúil leanúnach? Féach 11.4
Cén dóigh a n-aithníonn do scoil roinnt chuir chuige úra cleachtais nó smaointe úra faighte trí oideachas agus forbairt ghairmiúil leanúnach/gníomhaíochtaí inseirbhíse, cén dóigh a gcuireann sí luach orthu agus cén dóigh a dtugann sí freagra dearfach orthu?
Cén dóigh a bhforbraíonn tú do scoil mar thimpeallacht fhoghlama d'aosaigh/dhaltaí?
Smaoinigh ar: (m. sh.)
Comhpháirt 10.5 - Is léir go bhfuil spiorad an mheithil go láidir sa suíomh.
Deis Mhachnaimh
10.5.1Cén dóigh a ndéantar obair fhoirne a chur chun cinn agus a spreagadh i do sheomra ranga?
Smaoinigh ar: (m. sh.)
Comhpháirt 10.6 - Coinníonn an suíomh taifid chruinne riaracháin atá ábhartha chomh maith le caighdeáin chuí rúndachta a chaomhnú ag an am céanna.
Deis Mhachnaimh
10.6.1Cad iad na cinéalacha thaifead a choinnítear i do scoil agus seomra ranga?
Smaoinigh ar: (m. sh.)
Comhpháirt 10.7 - Tá struchtúir bhainistíochta agus próisis oibrithe ag an suíomh atá doiciméadaithe go soiléir, forbartha go maith agus ag feidhmiú go maith i dtreo is go gcuirtear fealsúnacht an tsuímh i bhfeidhm ar mhaithe le páistí, teaghlaigh agus lucht foirne.
Deis Mhachnaimh
10.7.1An bhfuil struchtúr bainistíochta na scoile, an Bord Bainistíochta san áireamh, curtha in iúl agus tuigthe go soiléir ag gach duine atá ag úsáid na scoile?
Smaoinigh ar: (m. sh.)
Cén dóigh a gcuireann an Bord Bainistíochta le héifeachtacht na scoile?
Smaoinigh ar: (m. sh.)
Cad iad na scileanna, an taithí agus na cumais atá riachtanach do na daoine i bpost bainistíochta (m. sh. Príomhoide, Leas-Phríomhoide, Príomhoide Cúnta, Múinteoir le Dualgais Speisialta, comhaltaí an Bhoird Bhainistíochta) chun fealsúnacht agus polasaithe na scoile a chur i bhfeidhm? Féach 11.1
Smaoinigh ar: (m. sh.)
Cén dóigh a ndéanann struchtúir bhainistíochta timpeallacht mhuiníne, obair fhoirne agus cuimsiú a chur chun cinn agus a thacú go gníomhach?
Cad iad na próisis atá ann chun tacú le pleanáil straitéiseach mheántearma agus fhadtéarma maidir le forbairt na scoile?