An Chreatlach Naisiúnta Cailíochta d'Oideachas na Luath-Óige
Chun meas a léiriú ar thuismitheoirí agus ar theaghlaigh agus chun ról a thabhairt dóibh, is cóir go mbeadh cur chuige gníomhach comhpháirtíochta ann agus, mar fhianaise air sin, go mbeadh raon próiseas, polasaithe agus nósanna imeachta ann atá fógartha go soiléir agus fáil orthu go héasca, agus atá curtha i bhfeidhm.
Comhpháirt 3.1 | Comhpháirt 3.2 | Comhpháirt 3.3 | Comhpháirt 3.4
Comhpháirt 3.1 - Tá deiseanna foirmiúla agus neamhfhoirmiúla cumarsáide ag an bhfoireann agus ag tuismitheoirí sa chaoi gur féidir leo eolas a roinnt faoin bpáiste.
Deis Mhachnaimh
3.1.1Cén sórt socruithe atá i bhfeidhm chun cruinnithe rialta a éasca idir tú féin agus na tuismitheoirí?
Smaoinigh ar: (m. sh.)
Cén chaoi a ndáileann tú faisnéis ar thuismitheoirí? Féach 12.2
Smaoinigh ar: (m. sh.)
Cén sórt deiseanna atá ar fáil do chomhráite rialta neamhfhoirmiúla le tuismitheoirí?
Smaoinigh ar: (m. sh.)
Cén chaoi a dtacaíonn na deiseanna foirmiúla agus neamhfhoirmiúla cumarsáide le tuismitheoirí le foghlaim agus forbairt an linbh?
Smaoinigh ar: (m. sh.)
Comhpháirt 3.2 - Tá éagsúlacht deiseanna do thuismitheoirí baint a bheith acu le gníomhaíochtaí laistigh de na timpeallachtaí, ag cur raon suimeanna na dtuismitheoirí san áireamh chomh maith leis na hiallacha ama a bhíonn orthu.
Deis Mhachnaimh
3.2.1Cén chaoi a dtacaítear le páirt na dtuismitheoirí i do shuíomh?
Smaoinigh ar: (m. sh.)
Comhpháirt 3.3 - Bíonn an foireann freagrúil, tuisceanach i soláthar eolais agus tacaíochta do thuismitheoirí sa ról bunúsach atá acu i bhfoghlaim agus i bhforbairt an pháiste.
Deis Mhachnaimh
3.3.1Cén chaoi a dtugann tú faisnéis do thuismitheoirí? Féach 16.1
Smaoinigh ar: (m. sh.)
Comhpháirt 3.4 - Coinnítear cuntais scríofa sa suíomh ar na polasaithe agus ar na gnásanna go léir a bhaineann le páirtíocht na dtuismitheoirí, agus cuirtear ar fáil do na páirtithe leasmhara ar fad iad.
Deis Mhachnaimh
3.4.1Cén chaoi a n-úsáideann do shuíomh polasaithe agus nósanna imeachta chun tacú le páirt na dtuismitheoirí?
Smaoinigh ar: (m. sh.)